air compressors Ingersoll P185 Loopt Heet En Olie Is Nu Donker
(Victoria, tx)

Hallo, ik heb een 185 die soortgelijke acties uitvoert als anderen. Heb een complete service uitgevoerd, sensoren omzeild, en het apparaat wordt nog steeds heet en schakelt opnamecode 5 uit.

Maar toen heb ik ook verschillende andere codes laten schieten.

Ik maak me zorgen over de kleur van de verse ae-oliën. Het doet me denken dat de lagers misschien versleten zijn en dat de motor overwerkt is. Alle hulp zou geweldig zijn.

Ingersoll Rand P185 achteraan gesleepte compressor

________________________________

P185 door: Doug in SDCA.

Ben je een veteraan of newbie op dit gebied?

Is het nog nieuw? Heb je enig idee hoe lang hij daar heeft gestaan?

____________________________________

I85
door: joseph hanselman

Het is een klanteneenheid, meneer. Ik heb er bijna geen ideeën meer voor.
Dusver

Turbo is beschadigd doordat ze de machine zonder fileters lieten draaien en is vervangen

Service op alle filters en vloeistoffen

Heb codes ontvangen

1,5,7

Drukregelaar en leidingen schoongemaakt (drukregelaar is een ander verdacht onderdeel)

De machine is door ons verkocht in 2014 toen hij hier op 17 juli kwam bedelen dat hij onze filters nog had.

________________________________

Update
door: joseph hanselman

Ik heb nu de inlaatklep verwijderd en ontdekte veel metaalafzettingen, waarschijnlijk van de lagers.

Heel triest Ik denk dat dit te verwachten is wanneer een persoon om de een of andere reden besluit geen enkele filter te gebruiken tijdens het zandstralen met de compressordeuren open

__________________________________

P185 hete lagers
van Doug in sdca

Jammer.

____________________________________

UPDATE
door: joseph hanselman

Deze machine verbijstert me nog steeds. de machine produceert heerlijk en constant lucht. Het bouwt lucht op en handhaaft 110 psi wanneer inactief. Wanneer de serviceklep wordt geopend, produceert deze een constante van 70 psi. Hij gaat pas dood als je de serviceklep langzaam of abrupt sluit.

Hoewel ik een inlaatklep vermoed, heb ik zowel de veren gecontroleerd als de zuigerstang gepolijst. De inlaatklep is altijd gesloten wanneer deze niet in gebruik is. Zou de machine falen als de lagers beschadigd waren? Het moet gaan om het sluiten van de serviceslang.

het toerental van de machine loopt door tot het sluiten van de serviceklep. dan is er een daling van het toerental. waardoor ik denk dat de luchteindklep niet goed sluit, bedankt voor alle hulp. en bid dat het niet de lagers zijn alstublieft.

Is het mogelijk dat lagers worden aangedraaid, waardoor de olie weer te laag wordt en de machine vastloopt?

____________________________________

70 psi?
door: Doug in SDCA.

Als de RPM’s correct zijn, zou dat een van de volgende twee dingen betekenen:

De airend is neergeschoten. Verdwijn de gedachte.

De inlaatklep gaat niet volledig open, en sluit ook niet volledig, gaat niet open en veroorzaakt lage druk, en sluit niet volledig geladen, waardoor hij afsterft.

Oder, misschien beide. Ugh.

Trouwens, is het niet de bedoeling dat deze deuren gesloten blijven?

______________________________________________

Update nog steeds een lopend probleem
door: joseph hanselman

Na 5 flushes is de luchtolie nu mooi gebleven.

De koppeling is inmiddels vervangen.

De lagers zijn gecontroleerd en ze hebben het misbruik van de eigenaar eigenlijk enigszins overleefd.

Elke lijn is verwijderd en schoongemaakt.

Alle filters die zijn aangetast door olie aan de luchtzijde zijn vervangen.

De machine zal dan naar behoren gaan werken, totdat hij opwarmt. Dan is het terug naar afsluiten wanneer ooit de serviceklep wordt afgesloten. Na ongeveer 15 minuten rennen, zou je niet weten dat er een probleem was. Na 15 minuten wordt het probleem duidelijk. Na 15 minuten zal de motor beginnen te pieken en dan afsterven als de klep niet wordt geopend. Controleer de inlaatklep opnieuw. De regelaar opnieuw controleren. Nadat al het vuil was verwijderd, moest ik het stationair toerental en het toerental opnieuw instellen.

______________________________________________

Olie koeler?
door: Doug in SDCA.

Misschien 15 minuten tot olie-bypass wordt geopend? Zie niet hoe dat je probleem zou veroorzaken, maar met al het andere

____________________________________________

Oliekoeler
van: Anoniem

Het is niet buiten het bereik van mogelijkheden, de hoeveelheid gruis die eruit kwam. breekt het hart. Ik zou deze arme mensen aanraden een nieuwe eenheid te kopen.

Nieuwe reactie? Nieuwe vraag? Voeg het hier samen met foto’s toe om anderen te helpen u te helpen met uw compressor- en apparatuurprobleem!