air compressors Mijn Centrale Pneumatische Compressor Start Niet
(Hampshire, il 60140)

Ik heb een centrale pneumatische 132 liter oliegesmeerde compressor en wanneer deze probeert te starten wanneer de druk in de tank ongeveer 54 kg is, start hij niet en schakelt de stroomonderbreker in de motor uit. Hij start niet als ik hem naar een ander circuit met 20 ampère verplaats. Het start prima als ik het leeg laat lopen en het bereikt 64 kg wanneer het wordt uitgeschakeld. Ik weet niet of de motor opnieuw kan worden bedraad om op 220 te werken. Ik zou elk advies op prijs stellen.

Jack

Nieuwe centrale pneumatische 132 liter luchtcompressor

____________________

Deze vraag komt vaak voor op de site en wordt in detail behandeld in het gedeelte Problemen oplossen.

Ik betwijfel of het nodig zal zijn om uw compressormotor opnieuw te bedraden naar 220 VAC.

Zie voor meer informatie over dit veelvoorkomende probleem de pagina’s over waarom compressoren kapot gaan en de pagina over ontlastkleppen. Dit kan ook het compressorprobleem zijn dat u ondervindt. Het heeft geen zin om alle informatie van deze pagina’s hier te plaatsen. Neem een kijkje en laat een reactie achter als je meer hulp nodig hebt.

En Een Gloednieuwe CP-compressor Start Niet!

Centrale pneumatische 14 liter olieloze compressor

Gisteren prima gestart (gloednieuw) start vandaag niet en wanneer ik op de herstartknop druk, blijft de stroomonderbreker blazen.

___________________

Als uw CP-compressor niet start, leeg dan de tank en probeer het opnieuw. Zelfde scenario?

Een verlengsnoer gebruiken?

Heb je de pauze in stappen gevolgd?

Het zou handig zijn om meer informatie te hebben. Als hij echter gloednieuw is en niet start zonder lucht in de tank, zou hij van mij zijn.

De Centrale Pneumatische 14 Liter Compressor Start Niet

(Rood Eik, Tx 75154)

Nieuw gekocht, zonder problemen.

Het werd gebruikt om de kamer van mijn zoon te schilderen. De compressor is 14 liter groot en is bestand tegen 110 PSI.

Het zou in het begin niet zijn volledige potentieel vullen. Ik nam het deksel eraf en keek om me heen om te zien dat de vullijn gebarsten was. Ik heb het deksel vervangen door 4500 PSI-fittingen en een hittebestendige slang.

Het vulde zich voor 3 maanden en knipte toen uit toen ik buiten aan het werk was.

Ik woon in Texas, maar hitte speelde die dag geen rol. Alles was in orde toen ik eenmaal onder de dekens keek, en mijn lont is sterk.

Ik vond overal zwart poeder nadat ik de dop van de achterkant van mijn motor had verwijderd. (Alsof er een schroef werd verwijderd).

Ik reik uit voordat ik verder ga, omdat ik X-militair ben en weet dat de gevolgen van mijn acties kunnen doden wat mogelijk te redden valt in deze motor. Suggesties?

Bryan Sawyer_________________________

Zwart stof? Door: Doug in sdca

Hoogstwaarschijnlijk is het stof wat er nog over is van de motorborstels.

U kunt geen vervangende borstels krijgen als uw borstel bij HFT is gekocht.

U kunt misschien nog steeds het juiste item vinden als u de maker van de motor en de fabrikant van de ankercommutator kent.

Het eerste is om de borstels eruit te halen. Mogelijk moet u ze in houders persen.

Pix kan je misschien helpen te begrijpen wat ik bedoel.